Obserwatorzy

poniedziałek, 29 września 2014

coś do poczytania

W końcu mogę Wam pokazać moje ostatnie dzieło nad którym pracowałam. Podpórka biblioteczka na zamówienie. Dziś dotarła do odbiorczyni i na szczęście się spodobała. 


















Kilka detali. Motyle wydrukowałam i mozolnie wycinałam.


Fotel zakupiłam, jednak nie spodobała mi się ta welurowa czerwona tapicerka i wiśniowy lakier. Na ile to było możliwe zdrapałam co się dało, pomalowałam jeszcze raz i zmieniłam kolor obicia. Efekt końcowy jak widać. Tak zwane przed i po.


Walizki, radio i zegar oczywiście z papieru. 

 Świecznik także, świeca z wykałaczki, kapiący wosk to klej Wikol dodatkowo pomalowany.
 Ściskam 
Ania

16 komentarzy:

  1. Małe dzieło sztuki.. Uwielbiam motyle...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpórka jest przepiękna i jest moja :))))) Na żywo jeszcze ładniejsza. Jeszcze raz bardzo dziękuję Hermenegildo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Прекрасная работа! Обожаю книжный шкаф с книгами!!!! Очень впечатляющая работа!
    Татьяна

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kącik Aniu. Tyle drobiazgów w regale, że napatrzeć się nie mogę :-)
    Sporo pracy w niego włożyłaś. Jak zobaczyłam motyle, przypomniały mi się moje gablotki, z tym, że moich motylków nie drukowałam, zobaczyłam je w kiosku Ruchu na okładce "Rewii Rozrywki" i wyobraziłam je sobie w gablotkach. Wydaje mi się, że to tak niedawno, zerkam na blog, a tam ...wrzesień 2011...Boże, jak ten czas leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się, jak zrobiłam regał zastanawiałam się czym go wypełnić oprócz książek, od razu przypomniały mi się Twoje motylki, wybacz że nie wskazałam linka (Twoja gablotka jest ładniejsza). Tak przy okazji, nie mogę się doczekać czegoś nowego na Twoim blogu, takie niesamowite rzeczy tworzysz?!!!! pozdrawiam

      Usuń
    2. Aniu, spokojnie ;-) a co do moich nowości, jeszcze trochę czasu mi zajmie, zanim je skończę, jakoś mi tak schodzi...
      też pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Witaj Hermenegilda,
    To jest piękne. Naprawdę niesamowitą pracę wypełnienie półki. Doskonałe racy.
    Big przytulić,
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! I love this scene!!!

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful scene! full of rich details. Well done!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowności! A te wszystkie książki... ile to pracy!! Walizeczki super. Fotel śliczny.Podziwiam dopracowane detale. Jak ja bym chciała tworzyć tak eleganckie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. tosz to szok co ja tutaj u Ciebie zobaczyłam.... W życiu nie wiedziałam tak maleńkich, pięknych rzeczy!!!! Patrze i oczom nie wierzę:) Cudowne rzeczy tworzysz:) NIe moge się nadziwić:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja motyli...cudowna, zazdroszczę właścicielce tak klimatycznej miniatury, Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejżałam Twojego całego bloga, wszystko piękne i dokładne. Sporo rzeczy do odwzorowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń