Obserwatorzy

środa, 16 kwietnia 2014

Dziś więcej zdjęć niż tekstu (chyba jak zawsze ;) . Generalnie podpórka nie jest jeszcze gotowa. Zrobiłam trochę drobiazgów, które chciałabym wam pokazać. Wyjeżdżam na święta więc praca na chwilę utknie. 
Przy okazji życzę wszystkim wesołych i ciepłych Świąt Wielkanocnych.





 Taką suknię szyłam i kleiłam pierwszy raz. Do celowo raczej nie umieszczę jej w podpórce bo za dużo zajmuje miejsca. Była to bardziej zabawa. Fałdy na sukni usztywnione lakierem do włosów.












9 komentarzy:

  1. Aniu, Twój kącik krawiecki jest cudny! podziwiam wszystkie detale, każdy przemyślany i idealnie na swoim miejscu, piękna podpórka!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your sewing room it is beautiful. I love the tiny sewing items. Fantastic work.
    Hugs Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo świata!!! Zazdroszczę pomysłowości, podziwiam umiejętności, wzdycham do efektu końcowego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maravillosa escena es preciosa.
    Un abrazo.
    Yolanda
    Villa Pulgarcito.
    http://arteyolandamoranminiaturas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Whoah! To jest niemożliwe wręcz! Matko, szczęka mi opadła, coś niesamowitego. Prześledziłam proces tworzenia. Początkowo, pomyślałam, że to prawdziwy pokój, bo nie znam się na fotografii i nie mam do tego oka, a było tak skadrowane, że nie było widać niczego więcej. I nagle... HANDMADE. Coś pięknego. N i e s a m o w i t e.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jakie to piękne! Zachwycam się i zachwycać się nie przestanę. Masz ogromny talent i nieziemskie wprost pokłady cierpliwości. A ja myślałam, że najtrudniejsze to kupno spółki. A gdzie tam! Modelarstwo jest trudniejsze. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Un trabajo magnifico ! Has conseguido una escena de costura muy completa y llena de detalles bien hechos. Mariajo

    OdpowiedzUsuń
  8. Hermosa escena con muchos detalles y llena de nostalgia....felicidades

    OdpowiedzUsuń