Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2012

Witam wszystkich!



Na wstępie chciałabym poinformować, że w blogu stawiam pierwsze kroki ... staram się tu wszystko rozszyfrować ale idzie mi mozolnie,   bardzo mozolnie! Od jakiegoś czasu nosiłam się zamiarem go stworzenia. Szukałam w internecie jakiegoś forum dotyczącego miniatur, nic nie znalazłam ale blogów było co niemiara. wszystkie skrupulatnie przeglądałam (prace były niesamowite). Wiele z nich pomogło mi stworzyć moje miniatury, których jest nie wiele, ale od początku. Miniaturami zainteresowałam się jakieś  pół roku temu. Chciałam zrobić córce domek dla lalek. w sklepach jest tego od groma, jednak wszystko plastikowe i różowe... Zaopatrzyłam się w kartony, kleje farby i do dzieła! tylko jak się do tego zabrać?! przeryłam internet i się, z dnia na dzień znajdywałam co raz więcej pomysłów, które na swój sposób modyfikowałam.. Domek był niepozorny z 2 pomieszczeniami i poddaszem, pierwsze mebelki do kuchni i kafelki z  kartonów,, z dnia na dzień chciałam żeby to wyglądało lepiej i zaopatrzyłam się w sklejkę, serwetki i materiały, koronki, wszelakie drobiazgi z których można było coś zrobić (a córka się niecierpliwiła ;)
Na tym blogu chciałabym się podzielić swoją pasją, proszę o uwagi i podpowiedzi...Przyjmę każdą krytykę ale i mile będą widziane pochlebstwa ;) tak dla połechtania ego..   
Na wstępie to może tyle, resztę załatwią zdjęcia...  ufff jakoś poszło  pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie, bardzo cieszę się że znalazłam twojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Hermenegilda
    Fijn dat ik je blog gevonden heb,mijn schoondochter is pools en komt uit Elk.
    Maar zij verteld mij dat deze hobby daar niet voorkomt,maar dat is wel zo.
    Je site is heel leuk .
    groetjes doortje

    OdpowiedzUsuń